Monday 20 March 2017

Teknik Divergenz Forex

Dalam liuk-liku mengenali dunia Devisen-Auktion Blog ini adalah nicht-nota pembelajaran saya dalam liku-liku mempelajari forex. Saya TIDAK MENGGALAKKAN pembaca Blog ini untuk mengikuti nasihat-nasihat dalam Blog ini kerana ia bukanlah nasihat atau pembelajaran yang betul. Anda dinasihatkan untuk mencari guru dan mentor yang sebenar yang boleh mengajar und ein forex handel yang sebenar. 11 Oktober, 2011 Teknik Divergenz ni aku dapat tahu Dari CD Bill Williams. Oh, bukan Bill Williams penyanyi Sie, tapi otai gaban dalam Handel. Sistemnya ada dalam MT4 Baiklah, ada rakan Händler aku cakap, Divergenz ni untuk bagi Gewinn sikit je bolehlah. Tapi pada pandangan aku yang baby ni, aku rasa. DIVERGENCE ni lah teknik paling pentinggggg dalam forex handeln. Sebab Sebab daripada semua buku-buku forex yang aku kaji, termasuk Handels-Chaos, Merdekarama, Hirn-Trend. Kaedah divergence adalah salah satu aspek penting dalam ttrading mereka. Malah Trader frofesional macam Bill William Pun Guna Abweichung Sekurang-Kurangnya, Aku Akan Yakin Dengan Eintrag Yang Aku Buat, Kala Aku Buat Eintrag basiert auf Divergenz. Amat jarang aku rugi kalau Eintrag betul, basierend auf Divergenz nih. Ini di sebabkan selepas aku baca teknik forex sebenar yang otai Händler guna Tak mau panjang cerita. Jom kita tengok, macam mana dan apa itu Divergenz. Chart von bawah ialah G BPJPY untuk minggu lepas. Bukan minggu depan, sebabnya. Dalam sehari dua (Sabtu dan Ahad) ialah Markt tutup..jadi kita tak tau apa nak jadi pada minggu depan selepas Markt buka. Also, Post ini, aku cuma nak tunjuk Divergenz. Divergenz ialah, Steigung antara harga dan Anzeige. Macam Mana Nak Ort Tengok garisan putih di Preis dan Indikator. Kalau garisan pada Preis Tu Duk di Bawah, Maka di Indikator Wortspiel. Garisan tu duk kat bawah jugak. Faham Dan perhatikan Anzeige, bar pada Ehrfürchtiger Oszillator (AO) bertukar hijau. Cantik dah tu kalau nak buat eingang untuk kaufen. Di bawah ni pula Diagramm EURUSD, ada dua jenis DIVERGENCE dalam Diagramm EURUSD dan pada pandangan aku, sangat elok untuk kita verkaufen pada minggu depan. Nampak tak von EURUSD tu ada dua jenis divergence. Versteckte Divergenz - menunjukkan trend berterusan (Preis turun kejap untuk Retracement pastu naik balik) Regelmäßige Divergenz 8211 Trend menaik atau menurun dah habis gas dan akan beralih arah. Tapi, aku tak guna divergence ni untuk buat Eintrag. Guna Abweichung ni untuk tahu, samada Trend masih berterusan, ataupun. Trend akan berubah. Indikator apa yang sesuai digunakan untuk Fleckdivergenz ni Tepuk dada, tanya selera. Mana-Mana-Anzeige Oszillator Yang Kamu Rasa Selesa Guna, Guna Aje. CCI ke, MACD ke, RSI ke. Tapi aku lagi suka guna Ehrfürchtiger Oszillator. Semua Indikator forex yang aku sebut ni ialah Default-Anzeige yang dah bereit dan Kostenlose ada dalam metatrader 4. Satu lagi sebab aku suka divergence ini ialah kerana aku pernah dapat ratusan pips dengan sekali handel selepas aku guna pengetahuan divergence untuk kuasa ini teknik forex sebenar. Sila Klik pada TEKNIK FOREX SEBENAR untuk lebih lanjut. Teknik Divergenz Hari ini zusammen akan kongsikan cara menganalisis Markt menggunakan teknik Divergence Dalam Forex, divergence mempunyai 2 teknik. 1.DivergenceStandard 2.Divergence Versteckte Apa itu DIVERGENCE Ianya Teknikal analisis Yang Bertentangan GARIS LUKISANISCHES DIAGRAMMDENGENTANZ yang sedang berlaku. Abweichungen boleh dikenalpasti menggunakan pelbagai Indikator default di mt4, contoh seperti: Jika kita perhatikan pada mata kasar, pergerakan graf menurun. Cara mengenal pasti trend bärisch akan berakhir ialah menggunakan Divergenz. Caranya dengan Melukis garisan seperti gambar di bawah: Perhatikan anak panah Biru menunjukkan Pergerakan Trend berubah bullish apabila garisan merah HL di lukis. Bärische Divergenz adalah sebaliknya: Seperti Standard-Divergenzen, versteckte Divergenzen boleh menjadi bullish atau bearish. Ianya Adalah-Signal Kepada pergerakan Mengikut Trend. Ianya-Signal Kepada Pergerakan Megikut Trend Menaik. Ini bermaksud, kita boleh kenalpasti HIDDEN yang memastikan pergerakan graf tetap mengikut Trend. Seperti gambar di bawah, TITIK TERENDAH (LL) kaufen terbaik. Bärische Divergenz. Seperti penerangan di atas, bärisch di divergence adalah sebaliknya. TITIK TERTINGGI (HH) adalah Eintrag verkaufen Terbaik.


No comments:

Post a Comment